რუბრიკები
რა რაოდენობის შაქრის მოხმარებაა დასაშვები
რა რაოდენობის შაქრის მოხმარებაა დასაშვები
ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციამ შაქრის უსაფრთხო, ზღვრული ლიმიტი დაადგინა. ექსპერტების აზრით, ადამიანმა დღეში 25-დან 50 გრამამდე შაქარი უნდა მოიხმაროს. ჯანმრთელობასთან დაკავშირებული პრობლემების თავიდან ასაცილებლად, მაქსიმალურად უნდა შევამციროთ შაქრის მოხმარება. მაგრამ სრულად მას ვერ გამოვრიცხავთ და არც
You must have Flash Player installed in order to see this player.
არის საჭირო, რადგანაც მცირე დოზებით, ნატურალური შაქარი საჭიროა ადამიანის ორგანიზმის ნორმალური ფუნქციონირებისათვის.

ბევრი მცენარეული პროდუქტი (ხილი, კენკრა, ბოსტნეული, ნიგოზი) შეიცავს ბუნებრივ შაქარს-ფრუქტოზას, რომელსაც ადამიანის ორგანიზმი ადვილად და სრულად ითვისებს. თუ ადამიანი ფრუქტოზას ნაკლებობას განიცდის, მას უჩნდება ტკბილის-ტორტის, კანფეტის, შოკოლადის მიღების სურვილი, რის გამოც ორგანიზმი თანდათანობით ეჩვევა მავნე რაფინადს, რაც შაქარზე დამოკიდებულების ჩამოყალიბების პირდაპირი გზაა.

საერთოდ, სჯობს თავი შევიკავოთ კანფეტების, შედედებული რძის, ტორტების, მურაბების (მათში კონცენტრირებული რაფინირებული შაქრის მაღალი შემცველობაა) მიღებისაგან. შოკოლადიც არ არის საუკეთესო არჩევანი. გამონაკლისს მწარე შოკოლადი წარმოადგენს.


ლალი ჩხიკვაძე
კომენტარი არ გაკეთებულა
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები