რუბრიკები
ოჯახის მკურნალი
როგორ შევარჩიოთ წვენების კომბინაცია დანიშნულების მიხედვით
როგორ შევარჩიოთ წვენების კომბინაცია დანიშნულების მიხედვით
წარმოგიდგენთ გამაჯანსაღებელი წვენების 12 რეცეპტს, რომელიც სხვადასხვა დანიშნულებით გამოიყენება:
1.სტაფილო + კოჭა +ვაშლი - ამაგრებს და იცავს იმუნურ სისტემას.
2.ვაშლი + კიტრი + ნიახური - იცავს ორგანიზმს კიბოსგან, ამცირებს სისხლში ქოლესტერინის დონეს, აწესრიგებს კუჭის მოქმედებასა და გვაშორებს თავის ტკივილს.
3.პომიდორი +სტაფილო+ვაშლი - აუმჯობესებს კანის ფერს და აქრობს პირიდან უსიამოვნო სუნს.
4.მწარე წიწაკა + ვაშლი + რძე - პირიდან უსიამოვნო სუნს აქრობს და აქვეითებს ტემპერატურას.
5.ფორთოხალი + კოჭა + კიტრი - აუმჯობესებს კანის ფერს, ატენინებს მას და აქვეითებს ტემპერატურას.
6.ანანასი + ვაშლი+
You must have Flash Player installed in order to see this player.
საზამთრო - გამოჰყავს ზედმეტი მარილები, კვებავს საშარდე გზებს.
7.ვაშლი + კიტრი + კივი - ატენიანებს და აუმჯობესებს კანის ფერს.
8.მსხალი და ბანანი - არეგულირებს სისხლში შაქრის დონეს.
9.სტაფილო + ვაშლი + მსხალი + მანგო - ზრდის ტოქსინებისადმი წინააღმდეგობას. აქვეითებს წნევას
10.ყურძენი + საზამთრო + რძე - С ვიტამინს +B2 ვიტამინი, რომელიც ზრდის უჯრედულ აქტივობას და ორგანიზმის იმუნიტეტს.
11.პაპაია + ანანასი +რძე - С, E ვიტამინები, რკინა - აუმჯობესებს კანის ფერსა და ნივთიერებათა ცვლას.
12.ბანანი + ანანასი + რძე - მდიდარია ვიტამინებითა და საკვები ნივთიერებებით, ხსნის ყაბზობის პრობლემას.

ლალი ჩხიკვაძე
კომენტარი არ გაკეთებულა
კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
მეცნიერების აზრით, ყოველდღიურად ჩაის მიღებისას დემენციის რისკი 50%-ით მცირდება. „დემენციის გენის“ არსებობისას კი ტვინში ტოქსიური ნადებების წარმოქმნის ალბათობა 86%-ით მცირდება. აღსანიშნავია, რომ შავი და მწვანე ჩაი ტვინისთვის ერთნაირად სასარგებლოა.
რედაქციაში ბევრი წერილი შემოდის, როდესაც მკითხველს აინტერესებს როგორ მოიშორონ კოჟრები. გეტყვით, რომ აფთიაქებში იყიდება კოჟრის (ე.წ. "მაზოლის") საწინააღმდეგო "პლასტირები". მის გამოყენებამდე უნდა გაიკეთოთ თბილი წყლის აბაზანა, შემდეგ კარგად გაიმშრალოთ ის ადგილი, სადაც კოჟრი გაქვთ
იაპონია მოსახლეობის დღეგრძელობის კუთხით მსოფლიო ლიდერის პოზიციებს კარგავს. მას მალე სამხრეთ კორეა გადაასწრებს. ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციამ გადახედა თავის პროგნოზებს და მნიშვნელოვანი ანალიზი გაუკეთა 35 განვითარებულ ქვეყანაში სიცოცხლის ხანგრძლივობის მაჩვენებლებს.
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
სრულფასოვანი ძილი და D ვიტამინი ართრიტისა და ზურგის ქრონიკული ტკივილის მკურნალობისას მნიშვნელოვანი ფაქტორია. სან-პაულოს ფედერალური უნივერსიტეტის მეცნიერებმა კვლევების ანალიზით აღმოაჩინეს, რომ
D ვიტამინის სასარგებლო თვისებები და მნიშვნელობა ორგანიზმისთვის დიდი ხანია ცნობილია, არაერთი ექსპერიმენტითაა დადასტურებული და მრავალმხრივაა შესწავლილი. აღმოჩნდა, რომ ყველასათვის კარგად ცნობილ ბევრ სიკეთესთან ერთად D ვიტამინი ურთიერთქმედებს დღეგრძელობის განმსაზღვრელ გენებთან.
მწვანე ყავა ეთიოპიის პროვინცია კაფაში დაახლოებით 800 წლის წინ გამოჩნდა. მას უფრო რბილი, მაგრამ ნაჯერი გემო და მრავალი სასარგებლო თვისება აქვს. მწვანე ყავა მეტ პურინულ ალკალოიდს - თეობრომინს, თეოფილინსა და კოფეინს შეიცავს.
E ვიტამინს სხვაგვარად ტვინის ვიტამინსაც უწოდებენ. ის ადამიანის ორგანიზმისთვის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ვიტამინია, უჯრედულ დონეზე მიმდინარე მრავალ პროცესზე ახდენს გავლენას, განსაკუთრებით კი თავის ტვინის ფუქციაზე. მიუხედავად ამისა, E ვიტამინის მიღება პრეპარატის სახით არც ისე ეფექტურია, მეტიც, არც არის სასურველი. ეს ვიტამინი უმჯობესია პროდუქტებიდან მიიღოთ. 
საკვების საფუძვლიანად დაღეჭვა მეტაბოლური სინდრომის განვითარების რისკს ამცირებს. ამ დასკვნამდე მივიდნენ იაპონელი მეცნიერები ნიიგატას უნივერსიტეტიდან. მათ ღეჭვის ფუნქციის უნარი და გავლენა ორგანიზმზე
სიმსუქნის გამო სულ უფრო მეტი ბავშვი იბადება პრობლემებით. დასავლეთის სამყაროს დიდი ნაწილი სიმსუქნის ეპიდემიამ მოიცვა, რამაც მომავალი თაობისთვის კატასტროფული შედეგი შეიძლება მოიტანოს.
22 ივლისი 2016
ექიმების რჩევით, კონდენციონერების გამოყენება მინიმუმამდე უნდა შევზღუდოთ. საქმე ეხება საშიშ ბაქტერიას - ლეგიონელას.
08 ივნისი 2017
კემბრიჯის უნივერსიტეტისა და კომპანია Mars-ის თანამშრომლები დარწმუნდნენ იმაში, რომ შინაური ცხოველები ბავშვის სოციალური უნარების ჩამოყალიბებასა და ემოციურ მდგომარეობაზე დადებითად მოქმედებს. მეცნიერებმა დაადგინეს რომ ძაღლი, სხვა ცხოველებთან შედარებით, ოჯახში უფრო ნაკლებ კონფლიქტს იწვევს.
ყველა ექიმი ერთხმად აღნიშნავს, რომ ხანში შესულ ადამიანებს, ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად, სჭირდებათ ვარჯიში. თუმცა, ვიდრე დღის წესრიგში შევიტანთ ფიზიკური აქტივობის ახალ სახეობას, სჯობს ექიმსაც დავეკითხოთ, განსაკუთრებით ისინი, ვისაც ქრონიკული დაავადებები აწუხებს. ექსპერტები სპორტის ამ სახეობებს ურჩევენ ხანდაზმულ ადამიანებს:
E ვიტამინი - ძლიერი ანტიოქსიდანტია. მას შეიცავს მზესუმზირის, სოიოს ზეთი, ნაღების კარაქი, მზესუმზირა, ნუში, პარკოსანი კულტურები, ნიგოზი, ბროკოლი, მწვანილი, ქაცვი, ასკილი.
ბევრისთვის ნაცნობია, როდესაც, ძალიან დაღლილი წვები საწოლში და დაძინება პრობლემა ხდება. ექსპერტების მოსაზრებით, ეს ფენომენი აღგზნებითაა გამოწვეული და სავსებით ექვემდებარება ახსნას. საქმე მანკიერ წრეშია. რაც მეტ ღამეს ვატარებთ უძილობაში, მით მეტია იმის ალბათობა,