რუბრიკები
ოჯახის მკურნალი
კითხვა-პასუხი
ვის რგებს და ვის ვნებს გაღივებული ხორბალი
ვის რგებს და ვის ვნებს გაღივებული ხორბალი
ხორბლის მარცვლების გაღივებისას მათში იზრდება შემცველობა ყველა იმ სასარგებლო ნივთიერებისა, რომელიც კეთილისმყოფელ გავლენას ახდენს ადამიანის ორგანიზმზე. კერძოდ, ხორბლის გაღივებული მარცვლები მდიდარია E და D ჯგუფის ვიტამინებით, ასევე კალიუმით, რკინითა და ფოსფორით. აღნიშული პროდუქტის რეგულარულად გამოყენებისას ორგანიზმში ნივთიერებათა ცვლა ბალანსდება, გამოიდევნება წიდები და ტოქსინები.

ამ კონკრეტული მიზნებისათვის დაწყებული დიეტის დროს აუცილებელია იმის ცოდნა, როგორ უნდა მიირთვათ გაღივებული ხორბალი. მისი მიღება მცირე ულუფით უნდა დაიწყოთ. ჭარბად მიღებამ შესაძლოა საჭმლის მონელების დარღვევა გამოიწვიოს. აუცილებელია ამ პროდუქტის მიღება დღის პირველ ნახევარში. საღამო
You must have Flash Player installed in order to see this player.
ხანს, მით უფრო, დიდი რაოდენობით მიღებულმა ხორბლის ღივმა, შესაძლოა ძილის დარღვევის პროვოცირება მოახდინოს.

გაღივებული ხორბალი შეგიძლიათ მიირთვათ როგორც სხვადასხვა კერძთან შერეული, ასევე ცალკე პროდუქტის სახით. ცალკე მიღების შემთხვევაში საწყისი ულუფა ერთ ჩაის კოვზს არ უნდა აღემატებოდეს და კარგად უნდა დაიღეჭოს. 

მიუხედავად მრავალი სასარგებლო ეფექტისა, გაღივებული ხორბლის მიღებასაც აქვს თავისი უკუჩვენება. ამ პროდუქტის მიღება არარეკომენდებულია კუჭის წყლულოვანი პათოლოგიით დაავადებულთათვის, 12 წლამდე ასაკის ბავშვებისა და იმ პირებისათვის, რომლებსაც გლუტეინზე ალერგია აღენიშნებათ.

თინათინ გოცაძე

კომენტარი არ გაკეთებულა
კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
"ოჯახის მკურნალი" ახალ ინოვაციურ პროდუქტს სთავაზობს მომხმარებელს. ვებგვერდზე www.mkurnali.ge კითხვა-პასუხის უფასო სერვისი წლებია არსებობს. მასზე სტაბილურად მზარდი მოთხოვნიდან გამომდინარე მომსახურების დახვეწა და განვითარება გადაწყდა.
ბავშვიან ოჯახში შოკოლადის მსურველი ყოველთვის მოიძებნება. არც უფროსები იტყვიან მასზე უარს, მაგრამ საქმე იმაშია, რომ ბავშვისთვის განკუთვნილი შოკოლადი აუცილებლად ხარისხიანი უნდა იყოს. კაკაოთი დამზადებული ტკბილეული ყველა შოკოლადი როდია და არც ღირს მათი სისტემატურად მიწოდება ბავშვისთვის.
თურმე, თუ დარიჩინშერეულ თაფლს პურს წაუსმევთ და ყოველდღიურად საუზმეზე მიირთმევთ, მიოკარდიუმის ინფარქტის განვითარებას თავიდან აიცილებთ. თაფლში შერეული დარიჩინი არტერიებში ქოლესტერინის დონეს მნიშვნელოვნად აქვეითებს და განამტკიცებს გულის კუნთს.
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
ბავშვიან ოჯახში შოკოლადის მსურველი ყოველთვის მოიძებნება. არც უფროსები იტყვიან მასზე უარს, მაგრამ საქმე იმაშია, რომ ბავშვისთვის განკუთვნილი შოკოლადი აუცილებლად ხარისხიანი უნდა იყოს. კაკაოთი დამზადებული ტკბილეული ყველა შოკოლადი როდია და არც ღირს მათი სისტემატურად მიწოდება ბავშვისთვის.
ყველამ კარგად იცის, რომ ქიმიურად დამუშავებული ხილისა და ბოსტნეულის ჭამა მავნებელია. მაგრამ რატომ, ეს ბევრმა არ იცის! საქმე ისაა, რომ ხილი და ბოსტნეული ბუნებრივად შეიცავს ნივთიერება სალვესტროლს.
თანამედროვე სამყაროში უამრავი დიეტა არსებობს. დიეტოლოგები აქტიურად მუშაობენ იმაზე, რომ შეადგინონ მაქსიმალურად მარტივი კვების რეჟიმი იმისთვის, რომ ნებისმიერ ადამიანს მიეცეს შესაძლებლობა, აიხდინოს სანუკვარი ოცნება - მოიშოროს ზედმეტი კილოგრამები
ოკეანოგრაფიის ინსტიტუტის მეცნიერების თქმით, დაბინძურებულ წყალსატევებში დაჭერილი თევზი მნიშვნელოვნად ზრდის მოწამვლის რისკს. საქმე ისაა, რომ ზოგიერთი თევზის კუნთოვან ქსოვილში
დიეტა - სიტყვა რომელიც ბევრს აშინებს... ჩვენს რეალობაში კვების შეზღუდვის უამრავი მეთოდია. შესაბამისად, დიეტებიც მრავალფეროვანია. თუმცა, არსებობს ერთი საყოველთაოდ დამკვიდრებული მოსაზრება - საღამოს 18:00 საათის შემდეგ ჭამა ასუქებს!!
მანგო დასვლეთის დიეტოლოგების ახალი ფავორიტია. მათი აზრით, მანგო ეფექტურია სიმსუქნესა და ტიპი 2 დიაბეტთან ბრძოლაში.
23 ოქტომბერი 2016
ასაკთან ერთად ადამიანებს სულ უფრო მეტად ერღვევათ ძილის პროცესი. მოხუცებულთა უმრავლესობა, ჩვეულებრივ, უძილობას უჩივის.
18 ოქტომბერი 2016
მეცნიერებმა 16 000 ადამიანის მონაწილეობით ჩატარებული 16 კვლევის შედეგები გააანალიზეს. მათ მოხალისეებში დნმ-ის მეთილირების დონე შეაფასეს.
დანიშნულების მიხედვით გამოყოფენ საყოფაცხოვრებო, სპორტულ, სპეციალურ სამუშაო, საბავშვო, სამხედრო, სამკურნალო და სხვა ფეხსაცმელს.

ფეხსაცმელი უნდა პასუხობდეს ჰიგიენურ პრინციპებს:

1) ჰქონდეს დაბალი თბოგამტარობა, უზრუნველყოს ფეხსაცმლის სივრცის მიკროკლიმატი, მისი ვენტილაცია;

ჭარბი წონის გამო ადამიანი მომხიბვლელობას რომ კარგავს და ვეღარც სასურველ სამოსს იხდენს, მყისვე დიეტას მიმართავს. სწრაფი შედეგის ეშხით, ამ დროს უმთავრესია, ზიანი არ მიადგეს ჯანმრთელობას.

საშიში
შიმშილი: წონის დაკლების ყველაზე ექსტრემალური და მავნე ხერხია - სრულიად არაფრის ჭამა; შიმშილი - ეს არის ძლიერი სტრესი ორგანიზმისთვის, რომელსაც ნებისმიერი დაავადების გამოწვევა შეუძლია. ძალიან ხშირად, “სადაც წვრილია, იქ წყდება”, ანუ თუ ორგანიზმში რაიმე სუსტი ადგილია, ის ზიანდება.

დაავადებული სახსრების მოვლა, სხვა პათოლოგიათა მსგავსად, რამდენიმე რჩევის გათვალისწინებასა და საჭირო ღონისძიებათა პერიოდულ თუ მუდმივ გატარებას გულისხმობს, რაც არც ისე ძნელია.

იკვებეთ ორგანიზმის სასიკეთოდ
სახსრების დაავადებებისას ერიდეთ მწარე, მჟავე და მლაშე კერძებს. ეცადეთ, მენიუ მცენარეული საკვებითა და ვიტამინებით გაამდიდროთ. განსაკუთრებით სასარგებლოა მწვანე ჩაი, ვაშლი, ქლიავი, ლიმონი, მოცვი და ქაცვი.