რუბრიკები
ოჯახის მკურნალი
კითხვა-პასუხი
დაუსვით კითხვა ექიმს
ონლაინ
სტანდარტული / უფასო
  • პასუხი 10 დღეში
  • საჯარო შეკითხვა
პასუხი 3 საათში / 5 ლარი
  • პასუხი max 3 საათში
  • ფოტოს ატვირთვა
  • კონფიდენციალურობა
  • SMS შეტყობინება
პაკეტი / 15 ლარი
  • 5 კითხვის ლიმიტი
  • პასუხი max 3 საათში
  • ფოტოს ატვირთვა
  • კონფიდენციალურობა
  • SMS შეტყობინება
  • ვადა სამი თვე
კითხვა-პასუხი - მედიცინის სიახლენი
28-01-2017
- აუ ექიმებო თქვენი დახმარება მჭირდება,ესეიგი,ვარ ბრტყელ ტერფიანი,3 წლის წინ ვთამაშობდი ფეხბრთს და არანაირი პრობლემა არ მქონდა,ეხლა ვარ 19 წლის,მერე მომიწია თავის დანებება და ეხლა ისევ ვაგრძელებ მაგრამ სირბილის დროს წვივები მტკივდება საშინლად,ნუ ისე რომ სირბილი შეუძლებელია,მაგრამ ადრე ესეთი რამ არ მჭირდა,რა შეიძლება მოვიმოქმედო ამ პრობლემის სრულიად გადასაჭრელად,ანუ მაინტერესებს,ამ შემთხვევაში სირბილი რომ გავაგრძელო უფრო გავართულებ ბრტYელ ტერფიანობას თუ პირიქით დავტვირთო ფეხი და მიეჩვევა კუნთი და აღარ მეტკინება,ესე ვფიქრობ მე მაგრამ არვიცი შეიძლება პირიქით გავაუარესო და ამაზე მითხარით სრულიად თუ შეიძლება,და თუ არსებობს მკურნალობის მეთოდი რაც ამ პრობლემას სრულფასოვნად გადაჭრის,გთხოვთ ყველაფერზე მიპასუხეთ
პასუხი
- თქვენ უნდა მიმართოთ ორთოპედს, რათა შეფასდეს თქვენი ტერფის მდგომარეობა და დაიგეგმოს მკურლობის სწორი ტაქტიკა.
იმისათვის, რომ არ გააღრმავოთ რეგულარული გარბენებით ბრტყელტერფიანობის ხარისხი, პირველ რიგში უნდა გაესაუბროთ სპეციალისტს. კლინიკური გამოვლინების, პროგრესირების სტადიის, ტერფის დეფორმაციის მიხედვით მოგცემთ ან აგიკრძალავთ სირბილის უფლებას.  თანხმობის მიღების შემდეგ კი აუცილებელია გაიაროთ სპეციალისტ მეთოდისტის კონსულტაცია, თუ როგორ დაიწყოთ და განაგრძოთ სირბილი სწორად ისე, რომ ად დაძაბოთ ფეხი.

კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
ცურვა განსაკუთრებით სასარგებლო და მნიშვნელოვანია მათთვის, ვისთვისაც სპორტის ძალისმიერი სახეობები უკუნაჩვენებია.
ექიმების რჩევით, კონდენციონერების გამოყენება მინიმუმამდე უნდა შევზღუდოთ. საქმე ეხება საშიშ ბაქტერიას - ლეგიონელას.
კომპანიის წამყვანი თანამშრომელი სამსახურში არ გამოცხადდა, თანაც არავისთვის დაურეკავს, რომ გაეფრთხილებინა კომპანიის ხელმძღვანელი.
20 ივლისი 2017
დილით უზმოზე, ჭამამდე 30-40 წუთით ადრე, სასარგებლოა 1 ჭიქა წყლის მიღება. ეს პროცედურა მოამზადებს კუჭ-ნაწლავს შემდგომი დატვირთვისთვის, დააქვეითებს მადას, ორგანიზმიდან გამოდევნის ტოქსინებს და შლაკებს. დღის განმავლობაში სასურველია დალიოთ არანაკლებ 2 ლიტრი წყალი.
29 ივნისი 2017
კანადელი მეცნიერების განმარტებით, სხვადასხვა მუსიკალურ ინსტრუმენტზე დაკვრა ასაკოვან ადამიანებთან ნეიროდეგენერაციული პროცესების განვითარებას აფერხებს.
ადამიანთა უმრავლესობას, გამოსასვლელ დღეებში სადილობამდე უყვარს ლოგინში კოტრიალი, რის შემდეგაც თავს დამძიმებულად და მოდუნებულად გრძნობს.
ამერიკელი მკვლევარები ამტკიცებენ, რომ ლუდი და არაქისი ვარჯიშის შემდეგ ადამიანს აღდგენაში ეხმარება. ინტენსიურმა ფიზიკურმა დატვირთვამ შეიძლება გამოიწვიოს ჯანმრთელობისთვის საშიში გაუწყლოება. ლუდისა და არაქისის მიღება ხელს უწყობს სითხის მარაგის შევსებას.
ამერიკელი ფსიქოლოგების განცხადებით, ინტერნეტის გავრცელებამ განსაკუთრებულად გაზარდა აზარტული თამაშების მიმართ მიდრეკილი ადამიანებს რიცხვი. საგანგაშოა ის, რომ ამ ადამიანებს უფრო მეტად აქვთ გამოხატული ემოციური დარღვევები