კითხვა პასუხი
რუბრიკები
კითხვა–პასუხი - გასტროენტეროლოგია
26-12-2011
- ჩავიტარე გამოკვლევა და მაქვს საყლაპავი მილის მცოცავი თიაქარი, კუჭის წყლული და მაღალი მჟავიანობა. ვსვამ დენოლს, ულსეპანი, მეტრონიდაზოლი და კლამოქსი (11 დღეა), ტკივილი კუჭის თავზე კვლავ მაქვს. მეეჭვება, რომ ამ დანიშნულებაში არ არის თიაქარის სამკურნალო პრეპარატი. ექიმთან მისვლის საშუალება არ მაქვს, გთხოვთ მირჩიოთ რა დავლიო, რომ ტკივილი აღარ მქონდეს ან როგორ იკურნება თიაქარი?
- თიაქარი მედიკამენურად არ ინკურნება და შესაბამისად არც სპეციალური პრეპარატი ინიშნება სამკურნალოდ, თუმცა თქვენს შემთხვევაში არ არის გამართლებული ტკივილი მივაწეროთ თიაქარს, ის წყლულთან უნდა იყოს დაკავშირებული. შესაძლოა ამჟამად დისკომფორტს ახანგრძლივებს ანტიბიოტიკები, თუმცა მათი მიღება დანიშნულებისამებრ აუცილებელია. თიაქრის საწინააღმდეგოდ რეკომენდებულია მცირე რაოდენობით საკვების მიღება, ზედმეტად დანაყრების თავიდან აცილება. აუცილებლად უნდა დაუკავშირდეთ ექიმს, რომელმაც დანიშნა მკურნალობა და უნდა აცნობოთ, რომ ტკივილი კვალვ გაქვთ. იმედია ულსეპანს იღებთ დღეში 2-ჯერ.
დაამატეთ კომენტარი
*
*
 
სხვა კითხვები