რუბრიკები
ოჯახის მკურნალი
დაუსვით კითხვა ექიმს
ონლაინ
სტანდარტული / უფასო
  • პასუხი 10 დღეში
  • საჯარო შეკითხვა
პასუხი 3 საათში / 5 ლარი
  • პასუხი max 3 საათში
  • ფოტოს ატვირთვა
  • კონფიდენციალურობა
  • SMS შეტყობინება
პაკეტი / 15 ლარი
  • 5 კითხვის ლიმიტი
  • პასუხი max 3 საათში
  • ფოტოს ატვირთვა
  • კონფიდენციალურობა
  • SMS შეტყობინება
  • ვადა სამი თვე
კითხვა–პასუხი - რჩევები
კატეგორია - რჩევები
21-05-2012
-გამარჯობათ.. საშინლად მეყოფა თმის ბოლოები.. შევიჭერი ეხლახანს და ფენსაც აღარ ვხმარობ მაგრამ მაინც მეყოფა.იქნებ მირჩიოთ რაიმე ხალხური საშუალება რაც ხელს უწყობს გაყოფილი ბოლოების აღდგენას.ანნ მირჩიეთ რაიმე რეცეპტები რომ აღარ გამეყოს ბოლოები და ჯანსაღად შევინარჩუნო თმა..თან ძალიან ნელა მეზრდება თმა და ვერ ვიზრდი ფაქტიურად.როგორც კი წამომეზრდება შესაჭრელია უკვე იმიტომ რომ ბოლოები მიჩნდება.. გადავხედე კითხვა პასუხებს ამ თემასთან დაკავსირებით და ტმის წებოს ნუღარ მირჩევთ.უკვე გავიგე ძვირია და ვერ ვიყიდი..ამიტომ მირჩენია რაიმე ხალხური საშუალებებით ვიმკურნალო თმაზე..თუ შეგიძლიათ რეცეპდების მოწოდებ..მადლობა წინასწარ
პასუხი
-თუ ამ წებოს შეძენას ვერ შეძლებთ, მაშინ საჭიროა თმების გაყოფილი ბოლოების შეჭრა ანუ წვერის გახსნა.
გარდა ამისა, თმების ხარისხის თუ ზრდის გაუმჯობესების მიზნით გირჩევთ, შეიზილოთ თმებში მაიონეზი და შემდეგ ჩამოიბანოთ. მაგრამ იგი უნდა გაიჩეროთ არა უმეტეს 20 წუთისა, რადგან მაიონეზში შედის მდოგვი, რომელიც დიდხანს გაჩერების შემთხვევაში დააზიანებს თმებს. ასეთი ნიღაბი კვებავს თმას.
კოსმეტიკური საშუალებები, რომელთა შემადგენლობაშიც ქაცვის ექსტრაქტი შედის, თავის კანის ზედმეტ ცხიმიანობას შესანიშნავად უმკლავდება და თმის ბოლოების გაყოფასაც უშლის ხელს. ქაცვის წყალობით თმის დაზიანებული სტრუქტურაც აღდგება, თმა უფრო სქელი და ძლიერი ხდება. ქაცვის ზეთიანი შამპუნები და ბალზამები კვებავენ და იცავენ თმის ძირებს. დაბანამდე ნახევარი საათით ადრე შეიზილეთ თმის ძირებში კომბოსტოს ახლად გამოწურული წვენი. ეს ნიღაბი ამაგრებს თმებს და ანიჭებს ჯანმრთელ ბზინვარებას - გამოიყენება თმის ორად გაყოფილი ბოლოების დროს.
კვერცხის გული აურიეთ ნახევარი ლიმონის წვენში, დაუმატეთ რამდენიმე წვეთი ბირკავას ზეთი. შეიზილეთ ეს ნარევი თმის ძირებში და დაიტოვეთ 20-30 წუთით, შემდეგ ჩამოიბანეთ ლიმონის წვენით ან ძმრით გაზავებული წყლით. პროცედურა გაიმეორეთ ერთი კვირის ინტერვალით.
და ბოლოს, ნუ დაგავიწყდებათ კვება, სახლის პირობებში რისი გაკეთებაც შეგიძლიათ ეს არის სწორი კვება. ორგანიზმი უნდა ღებულობდეს საკმაო რაოდენობით კალციუმს, მაგნიუმს, ქრომს, თუთიას, სილიციუმს, კალიუმს, იოდს, ბეტა-კაროტინებს და სხვა. კალციუმს დიდი რაოდენობით შეიცავს ხაჭო, ყველი. დანარჩენი სასარგებლო ნივთიერების წყაროს წარმოადგენს ხილი და ბოსტნეული, განსაკუთრებით სასარგებლოა მწვანილი, ნიგოზი, ლობიო, ცერცვი, ყავისფერი ბრინჯი, ჰერკულესი. გარდა ამისა, კარგია თუ თავის დასაბანად გამოიყენებთ ვიტამინიზირებულ შამპუნებს (თმის ტიპის გათვალისწინებით).
კომენტარები
14 ივნისი 2016 06:54
VDqukm efffmplkmumr, [url=http://xdhmmrhywnsf.com/]xdhmmrhywnsf[/url], [link=http://itlrbthyogmv.com/]itlrbthyogmv[/link], http://sovqbfijanln.com/
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
მეცნიერების აზრით, ყოველდღიურად ჩაის მიღებისას დემენციის რისკი 50%-ით მცირდება. „დემენციის გენის“ არსებობისას კი ტვინში ტოქსიური ნადებების წარმოქმნის ალბათობა 86%-ით მცირდება. აღსანიშნავია, რომ შავი და მწვანე ჩაი ტვინისთვის ერთნაირად სასარგებლოა.
რედაქციაში ბევრი წერილი შემოდის, როდესაც მკითხველს აინტერესებს როგორ მოიშორონ კოჟრები. გეტყვით, რომ აფთიაქებში იყიდება კოჟრის (ე.წ. "მაზოლის") საწინააღმდეგო "პლასტირები". მის გამოყენებამდე უნდა გაიკეთოთ თბილი წყლის აბაზანა, შემდეგ კარგად გაიმშრალოთ ის ადგილი, სადაც კოჟრი გაქვთ
იაპონია მოსახლეობის დღეგრძელობის კუთხით მსოფლიო ლიდერის პოზიციებს კარგავს. მას მალე სამხრეთ კორეა გადაასწრებს. ჯანდაცვის მსოფლიო ორგანიზაციამ გადახედა თავის პროგნოზებს და მნიშვნელოვანი ანალიზი გაუკეთა 35 განვითარებულ ქვეყანაში სიცოცხლის ხანგრძლივობის მაჩვენებლებს.
22 ივლისი 2016
ექიმების რჩევით, კონდენციონერების გამოყენება მინიმუმამდე უნდა შევზღუდოთ. საქმე ეხება საშიშ ბაქტერიას - ლეგიონელას.
08 ივნისი 2017
კემბრიჯის უნივერსიტეტისა და კომპანია Mars-ის თანამშრომლები დარწმუნდნენ იმაში, რომ შინაური ცხოველები ბავშვის სოციალური უნარების ჩამოყალიბებასა და ემოციურ მდგომარეობაზე დადებითად მოქმედებს. მეცნიერებმა დაადგინეს რომ ძაღლი, სხვა ცხოველებთან შედარებით, ოჯახში უფრო ნაკლებ კონფლიქტს იწვევს.
ყველა ექიმი ერთხმად აღნიშნავს, რომ ხანში შესულ ადამიანებს, ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად, სჭირდებათ ვარჯიში. თუმცა, ვიდრე დღის წესრიგში შევიტანთ ფიზიკური აქტივობის ახალ სახეობას, სჯობს ექიმსაც დავეკითხოთ, განსაკუთრებით ისინი, ვისაც ქრონიკული დაავადებები აწუხებს. ექსპერტები სპორტის ამ სახეობებს ურჩევენ ხანდაზმულ ადამიანებს:
E ვიტამინი - ძლიერი ანტიოქსიდანტია. მას შეიცავს მზესუმზირის, სოიოს ზეთი, ნაღების კარაქი, მზესუმზირა, ნუში, პარკოსანი კულტურები, ნიგოზი, ბროკოლი, მწვანილი, ქაცვი, ასკილი.
ბევრისთვის ნაცნობია, როდესაც, ძალიან დაღლილი წვები საწოლში და დაძინება პრობლემა ხდება. ექსპერტების მოსაზრებით, ეს ფენომენი აღგზნებითაა გამოწვეული და სავსებით ექვემდებარება ახსნას. საქმე მანკიერ წრეშია. რაც მეტ ღამეს ვატარებთ უძილობაში, მით მეტია იმის ალბათობა,