კითხვა პასუხი
რუბრიკები
კითხვა–პასუხი - კარდიოლოგია
28-11-2012
-იცით რა მინდა გკითხოთ.ვფიქრობ პოთრომბინი მაღალი მაქვს რადგან მტკივა ფეხები,თითქოს ძარღვები მეწვის ალაგ-ალაგ და ჰაერის უკმარისობა მაქვს.საშიშია ეს რაც მე მჭირს? მეშინია ტრომბმა არ დამარტყას,რა დავლიო რას მირჩევთ,აქ ვერ მივდივარ ექიმთან რადგან მოცლა არ მაქვს,დამეხმარეთ გთხოვთ იცის პოთრომბინმა თავბრუ და ჰაერს უკმარისობა? კარდიომაგნილს მირჩევთ დავლიო? დიდი მადლობა,ლანა 35წლისსაბერძნეთიდან
-პროთრომბინის ინდექსის მატებამ ჰაერის უკმარისობა და თავბრუსხვევა არ ახასიათებს. შესაძლოა ეს ორგანიზმის ზოგად გადაღლას ან ნევროზულ მდგომარეობას უკავშირდება.  ქვედა კიდურებში სიმძიმისა და დისკომფორტის მიზეზის დასადგენად აუცილებელია ჩაიტაროთ სისხლის ანალიზი _ კოაგულოგრამა, რომელიც ორგანიზმში სისხლის შემადედებელი სისტემის ფუნქციონირების შესახებ ამომწურავ ინფორმაციას იძლევა, სხვა შემთხვევაში, ცალკე აღებულ პროთრომბინის მაჩვენებელს არანაირი გადამწყვეტი მნიშვნელობა მკურნალობის დასანიშნად არ აქვს.

კატეგორია - კარდიოლოგია
დაამატეთ კომენტარი
*
*
 
სხვა კითხვები
"შევიძენ! ყველაზე მაღალ ფასად, გერმანულ და ჩეხურ...
"ქირავდება 3 ცილინდრიანი კომპრესორი, 2 ჩაქუჩით. ფასი...
"იყიდება კოშკურა ამწე КБ-403 А გამართულ, მუშა...