რუბრიკები
ოჯახის მკურნალიs ანონსი
კითხვა-პასუხი
დავლიოთ თუ არა ერთ მიღებაზე დიდი რაოდენობით წყალი
დავლიოთ თუ არა ერთ მიღებაზე დიდი რაოდენობით წყალი
დღის განმავლობაში მისაღები წყლის აუცილებელი რაოდენობა შეადგენს, წლის ცივ პერიოდში, 1 კილოგრამ წონაზე, 30 მილილიტრს, ხოლო ზაფხულში, 40 მილილიტრს 1 კილოგრამ წონაზე. ეს გათვლილია ძირითადად მჯდომარე ცხოვრების წესის მქონე ადამიანებისთვის. მათ კი, ვინც სპორტით არის დაკავებული, ყოველსაათიანი ვარჯიშის შემდეგ, დამატებით, 200 მლ წყალი უნდა მიიღონ. უაზრობაა ორგანიზმის დღიური მოთხოვნილების უზრუნველსაყოფად, ერთ მიღებაზე, დიდი რაოდენობით წყლის მიღება. >
წყალი აუცილებელია ორგანიზმის სრულფასოვანი ფუნქციონირებისათვის. ამასათან, ის ჭარბ წონასთან საბრძოლველი საშუალებაცაა, რადგანაც ასტიმულირებს სიმპათიკურ ნერვულ სისტემას. ეს უკანასკნელი კი,
მეტაბოლიზმის რეგულირებას უწყობს ხელს. მეტაბოლიზმის დაჩქარება ხომ ყველაზე კომფორტული და სასარგებლო გასახდომი საშუალებაა.
თუმცა, მარტო წყალი წონის დასაკლებლად საკმარისი არაა. მეტაბოლიზმის დაჩქარებას ხელს უწყობს რეგულარული ვარჯიში, ხშირი წილადობრივი კვება, სრულფასოვანი ძილი და მწვანე ჩაი.
ლალი ჩხიკვაძე
თარიღი : 29-04-2017
susi
რაა სასჰისჰი სჰე ტლუ
თარიღი : 08-10-2016
Гуру Амбра
უაზრობა კი არა საშიშია დიდი რაოდენობით წყლის ერთბაშად მიღება. სვით ხშირად და თითო-ოროლა ყლუპი!
კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის აგრარული მეცნიერებისა და ბიოსისტემების ინჟინერინგის ფაკულტეტმა და ბიოტექნოლოგიების ცენტრმა აზიური ფაროსანას
საქართველოს პრეზიდენტის მეორე ვაჟი თომა მარგველაშვილი და პირველი ლედი ღუდუშაურის კლინიკაში რჩებიან
შეკითხვა ფსიქოლოგს - საღამოს, როცა სააბაზანოში მყოფ მეუღლეს ელოდები ლოგინში ჩაწოლილი
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
ჩვეულებრივი წყალი ხშირად უფრო სასიამოვნოა, ვიდრე ფინჯანი ყავა თუ გაზიანი სასმელი.
აღნიშნული ვიტამინი მეტად მნიშვნელოვანი ნივთიერებაა ორგანიზმისათვის.
კაკაოს მოყვარულთა ორგანიზმში დაბერების პროცესი მნიშვნელოვნად შენელებულია, - აცხადებენ გერმანელი მეცნიერები. ეს არომატული სასმელი ყოველდღიურად უნდა მიირთვათ, რადგანაც ის ასტიმულირებს კანის უჯრედების მეტაბოლიზმს და კანს ახალგაზრდობას უნარჩუნებს. 
სტატინები ქოლესტერინის დამაქვეითებელი მძლავრი საშუალებაა, თუმცა, ბევრი - გვერდითი ეფექტის შემცველი. მაგალითად, ერთ-ერთი სტატინის - ატორვასტატინის უარყოფითი (გვერდითი) მოვლენებიდან აღსანიშნავია გულისრევა, ყელის, კუნთებისა და სახსრების ტკივილი, სისხლში შაქრის დონის მომატება.
კოლუმბიის უნივერსიტეტის სამედიცინო ცენტრისა და ჩრდილოეთ კაროლინის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა შეიმუშავეს ახალი „პლასტირი“. ის ორგანიზმს, სპეციალური მიკროსკოპული ნემსების საშუალებით, პრობლემურ ზონებში აწვდის ცხიმის დამწველ საშუალებას. მოწყობილობა უკვე გამოსცადეს თაგვებზე.
იმუნურ სისტემაზე დადებითად მოქმედებს კურკუმინი და კვერცეტინი. პირველი ნაერთი შეიძლება პოპულარულ სანელებელ კურკუმაში მოვიძიოთ. მეორე კი წითელ ხილსა და ბოსტნეულშია (ალუბალი, ვაშლი, პომიდორი და სხვ.). შესაბამისად, სხვადასხვა დაავადებისგან დასაცავად, მეცნიერები ამ პროდუქტებთან ერთად კურკუმას მიღებას გვირჩევენ.
16 იანვარი 2018
საბავშო ბაღებში ჩუტყვავილას შემთხვევების რაოდენობამ იმატა. დაავადებათა კონტროლის ეროვნულ ცენტრში ამბობენ,
17 იანვარი 2018
საქართველოში 29 ათას 222 დოზა მოხმარებიდან ამოსაღები ვაქცინა გაიხარჯა,-ამის საფუძველზე სახელმწიფო აუდიტის სამსახური
გრიპისა და ვირუსული ინფექციების შემდეგ ხშირად მრჩება ჰაიმორიტი, რომელსაც პროპოლისის ნაყენით ვუმკლავდები, - გვწერს
კოლუმბიის უნივერსიტეტის მეცნიერების დასკვინით, ადამიანებს, რომლებიც სამსახურის გამო,
ავადმყოფობის დრ­ოს ბავშვები ხშირად კარგავენ მადას. თუმცა