რუბრიკები
ოჯახის მკურნალი
კითხვა-პასუხი
დავლიოთ თუ არა ერთ მიღებაზე დიდი რაოდენობით წყალი
დავლიოთ თუ არა ერთ მიღებაზე დიდი რაოდენობით წყალი
დღის განმავლობაში მისაღები წყლის აუცილებელი რაოდენობა შეადგენს, წლის ცივ პერიოდში, 1 კილოგრამ წონაზე, 30 მილილიტრს, ხოლო ზაფხულში, 40 მილილიტრს 1 კილოგრამ წონაზე. ეს გათვლილია ძირითადად მჯდომარე ცხოვრების წესის მქონე ადამიანებისთვის. მათ კი, ვინც სპორტით არის დაკავებული, ყოველსაათიანი ვარჯიშის
You must have Flash Player installed in order to see this player.
შემდეგ, დამატებით, 200 მლ წყალი უნდა მიიღონ. უაზრობაა ორგანიზმის დღიური მოთხოვნილების უზრუნველსაყოფად, ერთ მიღებაზე, დიდი რაოდენობით წყლის მიღება. >
წყალი აუცილებელია ორგანიზმის სრულფასოვანი ფუნქციონირებისათვის. ამასათან, ის ჭარბ წონასთან საბრძოლველი საშუალებაცაა, რადგანაც ასტიმულირებს სიმპათიკურ ნერვულ სისტემას. ეს უკანასკნელი კი, მეტაბოლიზმის რეგულირებას უწყობს ხელს. მეტაბოლიზმის დაჩქარება ხომ ყველაზე კომფორტული და სასარგებლო გასახდომი საშუალებაა.
თუმცა, მარტო წყალი წონის დასაკლებლად საკმარისი არაა. მეტაბოლიზმის დაჩქარებას ხელს უწყობს რეგულარული ვარჯიში, ხშირი წილადობრივი კვება, სრულფასოვანი ძილი და მწვანე ჩაი.
ლალი ჩხიკვაძე
თარიღი : 29-04-2017
susi
რაა სასჰისჰი სჰე ტლუ
თარიღი : 08-10-2016
Гуру Амбра
უაზრობა კი არა საშიშია დიდი რაოდენობით წყლის ერთბაშად მიღება. სვით ხშირად და თითო-ოროლა ყლუპი!
კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
ნორვეგიელი მეცნიერები მიიჩნევენ, რომ მღელვარება და დეპრესია სიმსივნური პათოლოგიის განვითარებაში მთავარ როლს ასრულებს.
როგორც მეცნიერები აცხადებენ, სექსისთვის საუკეთესოა ის დრო, როდესაც ტესტოსტერონის დონე მაქსიმალურ კონცენტრაციას აღწევს სისხლში. ეს კი გამთენიას 05:48 საათზე მიიღწევა. დიდ ბრიტანეთში მკვლევარებმა ჩაატარეს საინტერესო ექსპერიმენტები, რომელთა შედეგებითაც გაირკვა, რომ
ამერიკელ მეცნიერთა განცხადებით, დაბერების პროცესი 39 წლიდან იწყება. ამ ასაკიდან ადამიანის გონებრივი შესაძლებლობები რამდენადმე სუსტდება, ირღვევა საყრდენ-მამოძრავებელი აპარატის ფუნქციაც.
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
იმუნურ სისტემაზე დადებითად მოქმედებს კურკუმინი და კვერცეტინი. პირველი ნაერთი შეიძლება პოპულარულ სანელებელ კურკუმაში მოვიძიოთ. მეორე კი წითელ ხილსა და ბოსტნეულშია (ალუბალი, ვაშლი, პომიდორი და სხვ.). შესაბამისად, სხვადასხვა დაავადებისგან დასაცავად, მეცნიერები ამ პროდუქტებთან ერთად კურკუმას მიღებას გვირჩევენ.
შოკოლადის მოყვარულებს ალბათ ძალიან გაახარებთ იტალიელი მეცნიერების მიერ გაჟღერებული ინფორმაცია, რომ შოკოლადი გაცილებით სასარგებლოა ორგანიზმისთვის, ვიდრე აქამდე გვეგონა!
დილით უზმოზე, ჭამამდე 30-40 წუთით ადრე, სასარგებლოა 1 ჭიქა წყლის მიღება. ეს პროცედურა მოამზადებს კუჭ-ნაწლავს შემდგომი დატვირთვისთვის, დააქვეითებს მადას, ორგანიზმიდან გამოდევნის ტოქსინებს და შლაკებს. დღის განმავლობაში სასურველია დალიოთ არანაკლებ 2 ლიტრი წყალი.
სრულფასოვანი ძილი და D ვიტამინი ართრიტისა და ზურგის ქრონიკული ტკივილის მკურნალობისას მნიშვნელოვანი ფაქტორია. სან-პაულოს ფედერალური უნივერსიტეტის მეცნიერებმა კვლევების ანალიზით აღმოაჩინეს, რომ
D ვიტამინის სასარგებლო თვისებები და მნიშვნელობა ორგანიზმისთვის დიდი ხანია ცნობილია, არაერთი ექსპერიმენტითაა დადასტურებული და მრავალმხრივაა შესწავლილი. აღმოჩნდა, რომ ყველასათვის კარგად ცნობილ ბევრ სიკეთესთან ერთად D ვიტამინი ურთიერთქმედებს დღეგრძელობის განმსაზღვრელ გენებთან.
მწვანე ყავა ეთიოპიის პროვინცია კაფაში დაახლოებით 800 წლის წინ გამოჩნდა. მას უფრო რბილი, მაგრამ ნაჯერი გემო და მრავალი სასარგებლო თვისება აქვს. მწვანე ყავა მეტ პურინულ ალკალოიდს - თეობრომინს, თეოფილინსა და კოფეინს შეიცავს.
23 აგვისტო 2017
ამერიკელმა მეცნიერებმა ტვინის ვიზუალიზაციის მეთოდის გამოყენებით ჩატარებული კვლევის 46 034 მონაცემი გააანალიზეს. ქალებს ტვინის აქტივობა უფრო მაღალი აღმოაჩნდათ, ვიდრე მამაკაცებს. კერძოდ, მნიშვნელოვნად უფრო აქტიური იყო კონცენტრაციასთან, იმპულსური ქცევის კონტროლთან, განწყობასთან და ღელვასთან დაკავშირებული უბნები.
13 მარტი 2017
ალკოჰოლის ხშირი მოხმარება ჯანმრთლობისთვის მავნებელია, თუმცა დღესასწაულებზე სასმელზე უარის თქმა ზოგჯერ შეუძლებელია. დღესასწაულებისთვის მომზადებაა საჭირო. რამდენიმე დღით ადრე, იოდშემცველი პროდუქტების მიღებაა რეკომენდებული (ზღვის კომბოსტო, ზღვის თევზი, ზღვის პროდუქტები, ფეიხოა).
სპეციალისტები დიდხანს მუშაობას არ გვირჩევენ. ლონდონის საუნივერსიტეტო კოლეჯის მეცნიერთა განცხადებით, ადამიანები, რომლებიც ბევრს მუშაობენ, გულის უკმარისობის სერიოზულ საფრთხეს იქმნიან. ისინი იმავდროულად ინსულტისა და დემენციის განვითარების რისკჯგუფშიც არიან.
ოქსფორდის უნივერსიტეტის მეცნიერების აზრით, ძალიან ბევრი ძილი ისევე მავნებელია, როგორც უძილობა. დამტკიცებულია, რომ ცხრა საათზე მეტი ხანგრძლივობის ძილი ღამის კოშმარებს იწვევს. ასეთი ხანგრძლივობისას, ადამიანი დროის დიდი ნაწლს სწრაფი ძილის ფაზაში ატარებს.
ქრონიკული მწეველები მავნე ჩვევის მიტოვების შემთხვევაში ხშირად ხანგრძლივი დროის განმავლობაში ვერ შეიგრძნობენ ორგანიზმის ზოგადი მდგომარეობის გაუმჯობესებას. ამის მიზეზი ის გახლავთ, რომ მოწევის გამო წლების განმავლობაში ორგანიზმში დაგროვილი მავნე ნივთიერებები (ტოქსინები) უმალ არ გამოძევდება.