რუბრიკები
ოჯახის მკურნალი
კითხვა-პასუხი
რა უნდა მივირთვათ თმის ზრდის სტიმულაციისთვის
რა უნდა მივირთვათ თმის ზრდის სტიმულაციისთვის
თმის ღერების მთავარი სტრუქტურული ელემენტი და მათი ზრდის დამაჩქარებელი - ცილაა. შესაბამისად, თმის ზრდის სტიმულაციის მსურველებმა საკვები რაციონი ცილით უნდა გაამდიდრონ, რეგულარულად მიირთვან კვერცხი, თევზი, რძის პროდუქტები და ხორცი. თმის ღერების სიჯანსაღისთვის დიდი მნიშვნელობა აქვს ცხიომოვან მჟავებს - ომეგა 3, 6 და ომეგა-9. მათი უნივერსალური წყაროა ზეითუნისა და სელის ზეთი. აღნიშნული ზეთები ბოსტნეულის სალათებს უნდა მოასხათ ან კიდევ ერთი სადილის კოვზის მოცულობით ყოველ დილით უზმოზე მიირთვათ.

თმის ზრდის სტიმულაციისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია A და E ვიტამინები. ამიტომაც, უხვად უნდა მიირთვათ სტაფილო, კომბოსტო და ჭარხალი.

კიდევ ერთი სიახლე თმის მოვლის კომპლექსში გახლავთ ის, რომ აუცილებლად უნდა მიირთვათ შოკოლადი. საქმე ისაა, რომ თმის ღერებს ინტენსიურად ესაჭიროებათ თუთია, ამ უკანასკნელს კი გოგრის თესლისა და საქონლის ხორცის გარდა, დიდი რაოდენობით შეიცავს შოკოლადიც. ასე რომ, ამ ტკბილეულზეც ნუ იტყვით უარს, თუ თმის გაზრდა და გაჯანსაღება გსურთ!


თინათინ გოცაძე
კომენტარი არ გაკეთებულა
კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
ნორვეგიელი მეცნიერები მიიჩნევენ, რომ მღელვარება და დეპრესია სიმსივნური პათოლოგიის განვითარებაში მთავარ როლს ასრულებს.
როგორც მეცნიერები აცხადებენ, სექსისთვის საუკეთესოა ის დრო, როდესაც ტესტოსტერონის დონე მაქსიმალურ კონცენტრაციას აღწევს სისხლში. ეს კი გამთენიას 05:48 საათზე მიიღწევა. დიდ ბრიტანეთში მკვლევარებმა ჩაატარეს საინტერესო ექსპერიმენტები, რომელთა შედეგებითაც გაირკვა, რომ
ამერიკელ მეცნიერთა განცხადებით, დაბერების პროცესი 39 წლიდან იწყება. ამ ასაკიდან ადამიანის გონებრივი შესაძლებლობები რამდენადმე სუსტდება, ირღვევა საყრდენ-მამოძრავებელი აპარატის ფუნქციაც.
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
კანისა და ვენსნეულებათა სამეცნიერო-კვლევითი ეროვნული ცენტრისა და სამედიცინო კორპორაცია “ევექსის” ექიმი-დერმატოლოგი ხათუნა ღურჭუმალიძე გვირჩევს:
ოქროსფერი რუჯი, ქათქათა კანის მქონე მრავალი ქალბატონის ოცნებაა. მათთვის უკუნაჩვენებია მზეზე ხანგრძლივად ყოფნა. მასაჩუსეტსის ჰოსპიტლის თანამშრომლებმა შეიმუშავეს ახალი საშუალება, რომელიც კანს ულტრაიისფერი გამოსხივების გარეშე რუჯავს.
მეცნიერებმა დაადგინეს, რომ ტატუირებულ კანზე გაცილებით ნაკლები ოფლი გამოიყოფა. გარდა ამისა, ის მეტ ნატრიუმს შეიცავს. ტატუირებისას მელანი კანქვეშ 3-5 მმ-ის სიღრმეზე თავსდება. იგივე სიღრმეზეა საოფლე ჯირკვლებიც.
მკვლევარების გუნდმა შეისწავლა 880-ზე მეტი პლაჟისა და სპორტული მზისგან დამცავი კრემი, 480 დამატენიანებელი კრემი და ტუჩის მოვლის 120 საშუალება მზისგანდამცვი ფაქტორით. აღმოჩნდა, რომ მათი 73% არ მუშაობს.
ფსორიაზი ქრონიკული არაინფექციური ანთებითი დაავადებაა, რომელსაც რთული წარმოშობა აქვს: მის ჩამოყალიბებაში მონაწილეობს ნევროგენული, მემკვიდრეობითი, იმუნური, ნივთიერებათა ცვლასთან დაკავშირებული ფაქტორები.
რედაქციაში ბევრი წერილი შემოდის, როდესაც მკითხველს აინტერესებს როგორ მოიშორონ კოჟრები. გეტყვით, რომ აფთიაქებში იყიდება კოჟრის (ე.წ. "მაზოლის") საწინააღმდეგო "პლასტირები". მის გამოყენებამდე უნდა გაიკეთოთ თბილი წყლის აბაზანა, შემდეგ კარგად გაიმშრალოთ ის ადგილი, სადაც კოჟრი გაქვთ
23 აგვისტო 2017
ამერიკელმა მეცნიერებმა ტვინის ვიზუალიზაციის მეთოდის გამოყენებით ჩატარებული კვლევის 46 034 მონაცემი გააანალიზეს. ქალებს ტვინის აქტივობა უფრო მაღალი აღმოაჩნდათ, ვიდრე მამაკაცებს. კერძოდ, მნიშვნელოვნად უფრო აქტიური იყო კონცენტრაციასთან, იმპულსური ქცევის კონტროლთან, განწყობასთან და ღელვასთან დაკავშირებული უბნები.
13 მარტი 2017
ალკოჰოლის ხშირი მოხმარება ჯანმრთლობისთვის მავნებელია, თუმცა დღესასწაულებზე სასმელზე უარის თქმა ზოგჯერ შეუძლებელია. დღესასწაულებისთვის მომზადებაა საჭირო. რამდენიმე დღით ადრე, იოდშემცველი პროდუქტების მიღებაა რეკომენდებული (ზღვის კომბოსტო, ზღვის თევზი, ზღვის პროდუქტები, ფეიხოა).
სპეციალისტები დიდხანს მუშაობას არ გვირჩევენ. ლონდონის საუნივერსიტეტო კოლეჯის მეცნიერთა განცხადებით, ადამიანები, რომლებიც ბევრს მუშაობენ, გულის უკმარისობის სერიოზულ საფრთხეს იქმნიან. ისინი იმავდროულად ინსულტისა და დემენციის განვითარების რისკჯგუფშიც არიან.
ოქსფორდის უნივერსიტეტის მეცნიერების აზრით, ძალიან ბევრი ძილი ისევე მავნებელია, როგორც უძილობა. დამტკიცებულია, რომ ცხრა საათზე მეტი ხანგრძლივობის ძილი ღამის კოშმარებს იწვევს. ასეთი ხანგრძლივობისას, ადამიანი დროის დიდი ნაწლს სწრაფი ძილის ფაზაში ატარებს.
ქრონიკული მწეველები მავნე ჩვევის მიტოვების შემთხვევაში ხშირად ხანგრძლივი დროის განმავლობაში ვერ შეიგრძნობენ ორგანიზმის ზოგადი მდგომარეობის გაუმჯობესებას. ამის მიზეზი ის გახლავთ, რომ მოწევის გამო წლების განმავლობაში ორგანიზმში დაგროვილი მავნე ნივთიერებები (ტოქსინები) უმალ არ გამოძევდება.