თითები ადამიანს მათემატიკის ათვისებაში ეხმარება
უკეთ აღიქვამენ საკუთარ ხელებს, რაც მათემატიკის დაძლევაშიც ეხმარებათ.
მაგრამ ბევრი მასწავლებელი და მშობელი არ ახალისებს მსგავს ქცევას - ბავშვებს გონებით თვლას ურჩევენ და აიძულებენ. თუმცა, თითების აღქმის განვითარება (თითების აღქმა და დასახელება) პირდაპირ არის დაკავშირებული ტვინის ზონების გააქტიურებასთან. ამასთან, ასე ბავშვები უფრო სწრაფად და მარტივად ხსნიდნენ ამოცანებს. ეს ეფექტი ვრცელდებოდა ალგებრასა და გეომეტრიაზეც, რაც მნიშვნელოვნად ზრდიდა მოსწავლეების აკადემიურ მოსწრებას.
ლალი ჩხიკვაძე