რუბრიკები
ოჯახის მკურნალი
კითხვა-პასუხი
შოკოლადის დიეტა - შედეგი: 7 დღეში - 7 კგ
შოკოლადის დიეტა - შედეგი: 7 დღეში - 7 კგ
თანამედროვე სამყაროში უამრავი დიეტა არსებობს. დიეტოლოგები აქტიურად მუშაობენ იმაზე, რომ შეადგინონ მაქსიმალურად მარტივი კვების რეჟიმი იმისთვის, რომ ნებისმიერ ადამიანს მიეცეს შესაძლებლობა, აიხდინოს სანუკვარი ოცნება - მოიშოროს ზედმეტი კილოგრამები და გახდეს უფრო ჯანმრთელი.
წონის დაკლება ყველაზე მეტად ტკბილეულის მოყვარულებს უჭირთ, რადგან ძნელია, უარი თქვა საყვარელ სასუსნავზე. სწორედ ამიტომ გახდა ძალიან პოპულარული - "შოკოლადის დიეტა".

mkurnali.ge

დიახ, არსებობს შოკოლადის დიეტა!

ის არ ჰგავს სხვა დიეტებს და არ გამორიცხავს მთავარ "ტაბუს" (ტკბილეულს), როგორც უმრავლესობა დიეტებისა. თქვენ შეგიძლიათ მიირთვათ შავი შოკოლადის ფილა და ყავა, მაგრამ გარკვეული წესების დაცვა მაინც მოგიწევთ.
დიეტის ხანგრძლივობა 3-დან 7 დღემდეა. შეგიძლიათ ყოველ 2 თვეში ერთხელ გაიმეოროთ. ერთ კვირაში თქვენ შეძლებთ 7 კგ-მდე დაკლებას.
მწარე შოკოლადს გასაოცარი ჰარმონიული გემო აქვს, ორგანიზმისთვის მრავალ სასარგებლო ნივთიერებებს შეიცავს და განწყობასაც ამაღლებს.

დასაწყისისთვის, რაციონიდან საერთოდ უნდა ამოიღოთ ტკბილი. მათ შორის, შაქარი. შეგიძლიათ მიირთვათ მხოლოდ 70% (ან უფრო ზემოთ) შავი შოკოლადი. რა თქმა უნდა, წონის დაკლებას მხოლოდ შოკოლადის ჭამით ვერ შეძლებთ. თქვენ უნდა
მიეჩვიოთ საკვების ხშირად მიღებას (დღეში 5-ჯერ),
მაგრამ მცირე ულუფებით.

ყოველი ჭამის წინ, რამდენიმე წუთით ადრე, მიირთვით 2-3 ნატეხი შავი შოკოლადის ფილა. ის შიმშილის გრძნობას კლავს.

თქვენ შეგიძლიათ მიირთვათ:

საუკეთესო ხარისხის 72%-იანი შავი შოკოლადის ბელგიური ფილა "გილიანი"

mkurnali.ge

შოკოლადთან ერთად შეგიძლიათ დალიოთ უშაქრო მწვანე ჩაი ან უშაქრო ყავა. სურვილისამებრ, ყავაში შეგიძლიათ უცხიმო რძე ჩაამატოთ.

mkurnali.ge

დიეტის პერიოდში დასაშვებია შემდეგი პროდუქტები: მაკარონი, ლაფშა, სპაგეტი, თეთრი ხორცი, ბოსტნეულის სალათა ლიმონის წვენით ან სოიოს სოუსით.
არ არის რეკომენდებული ბანანისა და ყურძნის ჩართვა კვების რაციონში.

შოკოლადის ფილა დაყავით 6 ნაწილად და ყოველ 2 სთ-ში ერთხელ მიირთვით!

დანარჩენი პროდუქტები მიირთვით მოხარშული ან უმი სახით. არავითარ შემთხვევაში არ ჭამოთ შემწვარი!

სვით დღეში არანაკლებ 1,5 ლიტრი წყალი, ოღონდ არ დალიოთ შოკოლადთან ერთად. დაიცადეთ ნახევარი საათი და შემდეგ დალიეთ.
უნდა გახსოვდეთ, რომ დიეტიდან გამოსვლა ძალიან ფრთხილად უნდა მოხდეს. ნელ-ნელა გაზარდეთ ულუფები, დაამატეთ სხვა პროდუქტი, მაგრამ ეცადეთ, არ მიირთვათ ტკბილეული.
ტორტები, ნამცხვრები და სხვა ტკბილეული - შავი შოკოლადითა და თაფლით ჩაანაცვლეთ!

mkurnali.ge
ამ ავტორის სხვა სტატიები
კომენტარი არ გაკეთებულა
კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
ოჯახის მკურნალის" კამპანიის -#შვილებისათვის ფარგლებში, 16-17 სექტემბერს თბილისი მოლში ჩატარებული საქველმოქმედო აქციის შესახებ გვესაუბრება ანი სირბილაძე, "ოჯახის მკურნალის" პროექტების მენეჯერი.
როგორც მეცნიერები აცხადებენ, სექსისთვის საუკეთესოა ის დრო, როდესაც ტესტოსტერონის დონე მაქსიმალურ კონცენტრაციას აღწევს სისხლში. ეს კი გამთენიას 05:48 საათზე მიიღწევა. დიდ ბრიტანეთში მკვლევარებმა ჩაატარეს საინტერესო ექსპერიმენტები, რომელთა შედეგებითაც გაირკვა, რომ
ალბათ, ბევრს გსმენიათ ტელევიზორების ტექნოლოგიური ტერმინების შესახებ, რომლებიც ბოლო წლებში განსაკუთრებით პოპულარული გახდა. მაგრამ რა ვიცითიმ ფუნქციონალურობისა და უპირატესობების შესახებ, რომლებსაც გვთავაზობენ პლაზმური, LCD, LED, 3D და Curved ტელევიზორები?

23 აგვისტო 2017
ამერიკელმა მეცნიერებმა ტვინის ვიზუალიზაციის მეთოდის გამოყენებით ჩატარებული კვლევის 46 034 მონაცემი გააანალიზეს. ქალებს ტვინის აქტივობა უფრო მაღალი აღმოაჩნდათ, ვიდრე მამაკაცებს. კერძოდ, მნიშვნელოვნად უფრო აქტიური იყო კონცენტრაციასთან, იმპულსური ქცევის კონტროლთან, განწყობასთან და ღელვასთან დაკავშირებული უბნები.
13 მარტი 2017
ალკოჰოლის ხშირი მოხმარება ჯანმრთლობისთვის მავნებელია, თუმცა დღესასწაულებზე სასმელზე უარის თქმა ზოგჯერ შეუძლებელია. დღესასწაულებისთვის მომზადებაა საჭირო. რამდენიმე დღით ადრე, იოდშემცველი პროდუქტების მიღებაა რეკომენდებული (ზღვის კომბოსტო, ზღვის თევზი, ზღვის პროდუქტები, ფეიხოა).
სპეციალისტები დიდხანს მუშაობას არ გვირჩევენ. ლონდონის საუნივერსიტეტო კოლეჯის მეცნიერთა განცხადებით, ადამიანები, რომლებიც ბევრს მუშაობენ, გულის უკმარისობის სერიოზულ საფრთხეს იქმნიან. ისინი იმავდროულად ინსულტისა და დემენციის განვითარების რისკჯგუფშიც არიან.
ოქსფორდის უნივერსიტეტის მეცნიერების აზრით, ძალიან ბევრი ძილი ისევე მავნებელია, როგორც უძილობა. დამტკიცებულია, რომ ცხრა საათზე მეტი ხანგრძლივობის ძილი ღამის კოშმარებს იწვევს. ასეთი ხანგრძლივობისას, ადამიანი დროის დიდი ნაწლს სწრაფი ძილის ფაზაში ატარებს.
ქრონიკული მწეველები მავნე ჩვევის მიტოვების შემთხვევაში ხშირად ხანგრძლივი დროის განმავლობაში ვერ შეიგრძნობენ ორგანიზმის ზოგადი მდგომარეობის გაუმჯობესებას. ამის მიზეზი ის გახლავთ, რომ მოწევის გამო წლების განმავლობაში ორგანიზმში დაგროვილი მავნე ნივთიერებები (ტოქსინები) უმალ არ გამოძევდება.