რუბრიკები
ოჯახის მკურნალი
კითხვა-პასუხი
როგორ შევამციროთ იმპოტენციის რისკი აბების გარეშე
როგორ შევამციროთ იმპოტენციის რისკი აბების გარეშე
კენკრა და წითელი ღვინო ახალ ვიაგრად შეიძლება განვიხილოთ. ამ მოსაზრების ავტორებს თუ დავუჯერებთ, შესაძლებელია აბების გარეშე, შევამციროთ იმპოტენციის რისკი. ექსპერტები გვირჩევენ, კვირაში სამჯერ, მივირთვათ თითო მუჭა კენკრა ან რამოდენიმე ბოკალი წითელი ღვინო. ეფექტურობის თვალსაზრისით, კენკრა შეიძლება შევადაროთ კვირაში 5 საათის ხანგრძლივობის ფეხით გასეირნებას.

საიდუმლო კენკრაში არსებულ ბუნებრივ შენაერთებში - ფლავანოიდებსა და ანტოციანიდებშია. მაგალითად, მოცვში არსებული ფლავანოიდები სქესობრივი უძლურობის ხარისხს 14%-ით აქვეითებს. იგივე ნაერთებს შეიცავს ალუბალი, შავი მოცხარი, ლურჯი მოცვი და ბოლოკი. ციტრუსებში არსებული ფლავონები ანალოგიური ეფექტით
You must have Flash Player installed in order to see this player.
ხასიათდება.

თუ ფეხით სიარულის ჩვევას ხილითა და კენკრით მდიდარ რაციონს შევუხამებთ, სექსუალური დისფუნქციის რისკი 21%-ით შემცირდება. საქმე ისაა, რომ აღნიშნული ნაერთები და ფიზიკური აქტივობა აუმჯობესებს სისხლძარღვთა სტატუსს. სქესობრივი უძლურება კი გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ცუდი მუშაობის შედეგიცაა.

ბუნებრივი ნაერთების კვლევის ფარგლებში, მეცნიერები 1986 წლიდან აკვირდებოდნენ საშუალო ასაკის, 50000-ზე მეტ მამაკაცს. მათ აინტერესებდა რაციონში ანტოციანიდების, ფლავანოიდებისა და ფლავანების არსებობა. აღმოჩნდა, რომ ამ შენაერთების შემცველი პროდუქტების რეგულარული მიღება ერექციული დისფუნქციის განვითარების ალბათობას 10%-ით აქვეითებდა.


ლალი ჩხიკვაძე
კომენტარი არ გაკეთებულა
კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
მარადიული ახალგაზრდობის საიდუმლო არა მარტო გენებშია. იმ ქალების მესამედი, რომლებიც ასაკთან შედარებით 10 წლით ახალგაზრდულად გამოიყურებიან, უბრალოდ ცხოვრების სწორ წესს მისდევს. კვლევამ აჩვენა, რომ იმ ქალების 2/3, რომლებიც ხანდაზმულ ასაკში კარგად გამოიყურებიან,
ძილი საიმედოდ დაგვიცავს გრიპისა და გაციებისგან. კარგი ძილი იმუნურ სისტემას აძლიერებს და ორგანიზმი ინფექციას ეფექტურად უმკლავდება.
კომპანიის წამყვანი თანამშრომელი სამსახურში არ გამოცხადდა, თანაც არავისთვის დაურეკავს, რომ გაეფრთხილებინა კომპანიის ხელმძღვანელი.
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
თუ სქესობრივი კონტაქტი კვირაში მინიმუმ 2-ჯერაა, დაბერების პროცესის შენელება შესაძლებელი ხდება. ამასთან, როგორც კალიფორნიის უნივერსიტეტის მეცნიერები ამტკიცებენ, ინტიმური სიახლოვისგან განსაკუთრებული სიამოვნების მიღება არაა აუცილებელი.
რეგულარული სექსუალური კავშირი ურთიერთობის ჰარმონიზაციასა და გაძლიერებას უწყობს ხელს. რაც უფრო მეტ დროს ატარებს ცოლ-ქმარი საძინებლში, მით უფრო მაღალია ურთიერთგაგების ხარისხი. ხშირი სექსი, ყოველდღიურად სიყვარულის გამოვლინებაში გადაიზრდება.
მეცნიერები დიდი ხანია მუშაობენ პლანეტებსშორის ფრენებისთვის ადამიანის მოსამზადებლად. სწავლობენ ორგანიზმის მუშაობას უწონადობის პირობებში. ანდერსონის უნივერსიტეტმა გადაწყვიტა გამოერკვია, როგორი შეგრძნება იქნება კოსმოსში სექსის დროს.
როგორც მეცნიერები აცხადებენ, სექსისთვის საუკეთესოა ის დრო, როდესაც ტესტოსტერონის დონე მაქსიმალურ კონცენტრაციას აღწევს სისხლში. ეს კი გამთენიას 05:48 საათზე მიიღწევა. დიდ ბრიტანეთში მკვლევარებმა ჩაატარეს საინტერესო ექსპერიმენტები, რომელთა შედეგებითაც გაირკვა, რომ
როგორც ირლანდიელმა მეცნიერებმა გაარკვიეს, რეგულარული სექსი და დაბალანსებული კვება სიცოცხლეს მნიშვნელოვნად ახანგრძლივებს. ბელფასტის სამეფო უნივერისტეტის სპეციალისტთა მიერ ჩატარებული კვლევების შედეგები ცხადყოფს, რომ აქტიური სქესობრივი ცხოვრება არა მხოლოდ ახანგრძლივებს სიცოცხლეს რამდენიმე წლით, არამედ ორგანიზმს სხვადასხვა დაავადების განვითარებისგანაც იცავს.
სპეციალისტების თქმით, სექსუალური ცხოვრების დიდი ხნით შეკავება ქალის ფიზიკური და ფსიქიკური ჯანმრთელობისთვის საშიშია. ასეთ პირობებში ის უფრო ცუდად უმკლავდება სტრესს. საქმე ისაა, რომ სექსის დროს ხდება ენდორფინების - კარგი განწყობის ჰორმონები - გამომუშავება.
22 ნოემბერი 2016
ცნობილია, რომ სტრესმა შეიძლება წონის მატება გამოიწვიოს. მიზეზი მხოლოდ ამ მდგომარეობისთვის დამახასიათებელ გაძლიერებულ მადაში არ არის. იცვლება თავად სხეულის მუშაობის მექანიზმი.
11 ნოემბერი 2016
საშინაო საქმეები სპორტდარბაზში ვარჯიშის შემცვლელია. სპეციალისტებმა დათვალეს რამდენი კალორიის დაწვაა შესაძლებელი ჩვეული საშინაო საქმიანობის დროს. ასე მაგალითად, საწოლის გასწორებისას ადამიანი წვავს 70 კალორიას, რაც ერთი ორცხობილას ეკვივალენტია.
ადამიანთა უმრავლესობას, გამოსასვლელ დღეებში სადილობამდე უყვარს ლოგინში კოტრიალი, რის შემდეგაც თავს დამძიმებულად და მოდუნებულად გრძნობს.
სტაფორდშირის უნივერსიტეტის მეცნიერების მიერ ჩატარებულ ექსპერიმენტში 3 წლამდე ასაკის 60 ბავშვი მონაწილეობდა.
1. შვრია - რეგულარული მიღებისას, ასუფთავებს ნაწლავებსა და ღვიძლს.