რუბრიკები
ოჯახის მკურნალი
როგორ შევამციროთ იმპოტენციის რისკი აბების გარეშე
როგორ შევამციროთ იმპოტენციის რისკი აბების გარეშე
კენკრა და წითელი ღვინო ახალ ვიაგრად შეიძლება განვიხილოთ. ამ მოსაზრების ავტორებს თუ დავუჯერებთ, შესაძლებელია აბების გარეშე, შევამციროთ იმპოტენციის რისკი. ექსპერტები გვირჩევენ, კვირაში სამჯერ, მივირთვათ თითო მუჭა კენკრა ან რამოდენიმე ბოკალი წითელი ღვინო. ეფექტურობის თვალსაზრისით, კენკრა შეიძლება შევადაროთ კვირაში 5 საათის ხანგრძლივობის ფეხით გასეირნებას.

საიდუმლო კენკრაში არსებულ ბუნებრივ შენაერთებში - ფლავანოიდებსა და ანტოციანიდებშია. მაგალითად, მოცვში არსებული ფლავანოიდები სქესობრივი უძლურობის ხარისხს 14%-ით აქვეითებს. იგივე ნაერთებს შეიცავს ალუბალი, შავი მოცხარი, ლურჯი მოცვი და ბოლოკი. ციტრუსებში არსებული ფლავონები ანალოგიური ეფექტით
You must have Flash Player installed in order to see this player.
ხასიათდება.

თუ ფეხით სიარულის ჩვევას ხილითა და კენკრით მდიდარ რაციონს შევუხამებთ, სექსუალური დისფუნქციის რისკი 21%-ით შემცირდება. საქმე ისაა, რომ აღნიშნული ნაერთები და ფიზიკური აქტივობა აუმჯობესებს სისხლძარღვთა სტატუსს. სქესობრივი უძლურება კი გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ცუდი მუშაობის შედეგიცაა.

ბუნებრივი ნაერთების კვლევის ფარგლებში, მეცნიერები 1986 წლიდან აკვირდებოდნენ საშუალო ასაკის, 50000-ზე მეტ მამაკაცს. მათ აინტერესებდა რაციონში ანტოციანიდების, ფლავანოიდებისა და ფლავანების არსებობა. აღმოჩნდა, რომ ამ შენაერთების შემცველი პროდუქტების რეგულარული მიღება ერექციული დისფუნქციის განვითარების ალბათობას 10%-ით აქვეითებდა.


ლალი ჩხიკვაძე
კომენტარი არ გაკეთებულა
კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
ბრაილის შრიფტით ჟურნალის დაბეჭდვა "უსინათლოთა კავშირის" მე-3 ფილიალის ხელმძღვანელის ლაშა ცაიშვილის, ჟურნალ "ოჯახის მკურნალის" რედაქციის ინიციატივით და "მედია კომუნიკატორის" ორგანიზებით განხორციელდა.
ალექსანდრია ოსტრემი ექიმი ჰაუსის მადლობელია, რომ დღეს ის ცოცხალია.
მაიოს კლინიკის სპეციალისტები მივიდნენ დასკვნამდე, რომ ბავშვთა ასთმური შეტევის მიზეზი ხშირად მშობელთა მავნე ჩვევა - თამბაქოს მოხმარებაა. ისინი მოუწოდებენ მოზრდილებს, მოარიდონ ბავშვები თამბაქოს კვამლს. მეცნიერებმა გააანალიზეს ამ თემასთან დაკავშირებით ჩატარებული 25 კვლევის შედეგები. აღნიშნულ კვლევებში მონაწილეობდა 430 000-ზე მეტი ბავშვი, რომელთა საშუალო ასაკი 6-7 წელიწადს შეადგენდა.
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
ბევრი ახალგაზრდის აზრით, ასაკში სექსი, ინტიმური სფეროს სხვადასხვა პრობლემის გამო, მოსაწყენი ხდება. მაგრამ მინესოტას უნივერსიტეტის სპეციალისტებმა დაადგინეს, რომ ეს მხოლოდ მითია. ხანდაზმულ ადამიანებს სქესობრივი აქტის ხარისხი უფრო აღელვებთ, ვიდრე მისი რაოდენობა, რაც დადებითად მოქმედებს მათ ინტიმურ ცხოვრებაზე.
სექსისა და კოცნისგან მიღებული 10 სარგებელი, ანუ როცა სასიამოვნო სასარგებლოცაა.

1. კოცნა აძლიერებს ნერვულ სისტემას, აუმჯობესებს ნეირონულ კავშირებს და ზრდის სტრესისადმი გამძლეობას.
ცხოველების უმრავლესობაში მხოლოდ გარკვეულ დროს ხდება შეჯვარება. წლის დანარჩენ პერიოდში სქესობრივი აქტი მათ არ აინტერესებთ. ადამიანები კი სექსით უფრო ხშირად არიან დაკავებულები.
მამაკაცები, რომლებსაც თავი ფლეიბოი ჰგონიათ ან მიაჩნიათ, რომ ქალებზე მაგიური ზეგავლენის უნარი აქვთ, ფსიქიური პრობლემებისადმი მიდრეკილები არიან.
კვლევაში მონაწილეობდა 1400 ქალბატონი, რომელთაგან ნაწილს საშვილოსნოს ამპუტაცია ჰქონდა გაკეთებული, ხოლო დანარჩენები ბუნებრივი მენოპაუზის პერიოდში იმყოფებოდნენ. ქალების სექსუალური ფუნქცია არ გაუარესებულა ბოლო მენსტრუაციამდე 2 წლის განმავლობაში.
ექიმებმა სპორტსმენებს შეჯიბრის წინ სექსის ნება დართეს. მიჩნეულია, რომ სექსისგან თავის შეკავება, სპორტულ შედეგებს აუმჯობესებს.
13 სექტემბერი 2016
პირველ რიგში მენიუ უნდა გავამდიდროთ მცენარეული საკვებით და რძის პროდუქტებით: პარკოსნები, ბურღულეული, ხილი, ბოსტნეული, მაწონი, კეფირი, რძე.
23 ოქტომბერი 2016
ასაკთან ერთად ადამიანებს სულ უფრო მეტად ერღვევათ ძილის პროცესი. მოხუცებულთა უმრავლესობა, ჩვეულებრივ, უძილობას უჩივის.
ძლიერი ემოციის ან სიბრაზისას არ შეიძლება მძიმე ვარჯიში, რადგანაც ამ დროს შესაძლებელია გულის შეტევაც კი განვითარდეს.
ექიმ-სპეციალისტთა განცხადებით, 7 წლამდე ასაკის ბავშვებს სოკო არ უნდა ვაჭამოთ, უფრო დიდი ასაკის ბავშვებს კი - დიდი სიფრთხილით.
სხეულის ნორმალური მასის შენარჩუნებას არა მხოლოდ გარეგნული იერსახისთვის აქვს დიდი მნიშვნელობა. ის უპირველესად ორგანიზმის ჯანმრთელობის განმსაზღვრელი ფაქტორია.