რუბრიკები
როგორ შევამციროთ იმპოტენციის რისკი აბების გარეშე
როგორ შევამციროთ იმპოტენციის რისკი აბების გარეშე
კენკრა და წითელი ღვინო ახალ ვიაგრად შეიძლება განვიხილოთ. ამ მოსაზრების ავტორებს თუ დავუჯერებთ, შესაძლებელია აბების გარეშე, შევამციროთ იმპოტენციის რისკი. ექსპერტები გვირჩევენ, კვირაში სამჯერ, მივირთვათ თითო მუჭა კენკრა ან რამოდენიმე ბოკალი წითელი ღვინო. ეფექტურობის თვალსაზრისით, კენკრა შეიძლება შევადაროთ კვირაში 5 საათის ხანგრძლივობის ფეხით გასეირნებას.

საიდუმლო კენკრაში არსებულ ბუნებრივ შენაერთებში - ფლავანოიდებსა და ანტოციანიდებშია. მაგალითად, მოცვში არსებული ფლავანოიდები სქესობრივი უძლურობის ხარისხს 14%-ით აქვეითებს. იგივე ნაერთებს შეიცავს ალუბალი, შავი მოცხარი, ლურჯი მოცვი და ბოლოკი. ციტრუსებში არსებული ფლავონები ანალოგიური ეფექტით ხასიათდება.

თუ
You must have Flash Player installed in order to see this player.
ფეხით სიარულის ჩვევას ხილითა და კენკრით მდიდარ რაციონს შევუხამებთ, სექსუალური დისფუნქციის რისკი 21%-ით შემცირდება. საქმე ისაა, რომ აღნიშნული ნაერთები და ფიზიკური აქტივობა აუმჯობესებს სისხლძარღვთა სტატუსს. სქესობრივი უძლურება კი გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ცუდი მუშაობის შედეგიცაა.

ბუნებრივი ნაერთების კვლევის ფარგლებში, მეცნიერები 1986 წლიდან აკვირდებოდნენ საშუალო ასაკის, 50000-ზე მეტ მამაკაცს. მათ აინტერესებდა რაციონში ანტოციანიდების, ფლავანოიდებისა და ფლავანების არსებობა. აღმოჩნდა, რომ ამ შენაერთების შემცველი პროდუქტების რეგულარული მიღება ერექციული დისფუნქციის განვითარების ალბათობას 10%-ით აქვეითებდა.


ლალი ჩხიკვაძე
კომენტარი არ გაკეთებულა
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები